sobota 28. června 2008

12.DEN Markova rozlučka

Je sobota, půl dvanácté ráno a my ještě stále ležíme v posteli a píšeme tu tyhle nesmysly… Dneska se koná tajná rozlučka našeho spolubydlícího Marka. Kluci jeli na celý den na fušku a my dostali za úkol dát do pořádku trochu barák. K večeru jsem zašli opět k naší myčce na internet a jak si tak hezky ležíme a surfujem po netu, otočím se po nějakém zvuku a málem zařvu strachy, jelikož u naších nohou se objevili dva pitbulli, dostala jsem takový strach, že mě nenapadlo nic jiného, než začít přelézat železný plot, kde jsem si udělala pořádné modřiny. Ondra je mezitím zahnal bundou, ukázal jim že se jich nebojí, tak potom odběhli. A my jsme taky mazali hned domů, byla jsem vytřepaná ještě další půl hodinu. V 20h jsem šli část hostů vyzvednout k nedalekému bufetu a zavést k nám domů. Zbytek hostů měla dorazit později. Udělili jsme nádhernou balónkovou výzdobu a čekali až se kluci vrátí a můžeme Marka překvapit a hlavně ho vylekat, což se maximálně podařilo. No a pak se opět pilo, jedlo, kecalo a pařilo, poslední hosté odcházeli po 3h ranní….

Žádné komentáře: